هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل 5 ستاره  زیبا و مدرن با طراحی زيبا و محيطی آرام بخش و فعاليتها و جاذبه های زياد خود، ‌برای زوجها و خانواده هايی كه بدنبال يك تعطيلات فراموش نشدنی هستند ايده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایا دارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متنوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 اين تفريحگاه ۵ ستاره در كنار ساحل زيبای مديترانه با تجهيزات مدرن واقع گرديده است و امكاناتی نظير ورزشهای آبی،‌ بازيهای مختلف، رستورانها و تريا های متعدد،‌ مركز آبگرم و بسياری امكانات ديگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با رويی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگيزی را برای شما تدارك ديده اند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: